今日又爬左去舞龍
唔知點解隻手好似無力咁舞唔起條龍
難道真系換左人..無左之前去比賽個種心情..所以唔起勁?????
唔知啦~
不過到校運個日就算無力都要頂硬上呀~~~~~kaka~
比人話我個BLOG成日唔打無野睇~所以我而家打BLOG啦~
最近個1個星期唔知做咩不斷回想起以前的野~
例如~成炸人柴嘩嘩咁系狗仔到玩個場面~
由最初同華仔.肥成.佢地系呀伯到坐~之後就去望夏到玩~最後就系轉左最多人熟識的狗仔啦~KAKA
行過每一段街上都會慢慢回想起回憶..送人去搵FD..送人返屋企..一齊坐低傾計..
有人講過唔好只看回憶..要向前看..為未來努力
而我就覺得唔系..因為回憶系實實在在的記錄..而未來只系虛假..
所以好中意回憶系我身邊發生過的事~
^^
都唔知有幾多個世界無咁著啦.........唉~