2009 年 8 月 30 日 星期日  |
| 2009-08-30 | 分類: 未分類 | 仲有1日番學喇
好唔開心呀
咁快就要番學
唉!希望今年會開心啦
多謝一直有睇我個blog既人
好多謝你地
| |
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-08-28 | 分類: 未分類 | 就黎番學喇!
好唔想番
番到學校
都係俾人話嫁啦
同埋見到d唔想見到既人
今日又係去左鄭熒屋企
好開心呀
係佢面前
都唔駛避忌d咩
好采今年識到呢個咁既朋友
我既好好好好朋友名單:(排名不分先後)
1.鄭倩熒
2.霍欣塋
3.龔寶兒
4.波兒(阿勺)
5.王杏梅
6.邱嘉佩
7.戴靜儀
8.譚灝彬
唔知有冇打錯名嫁~ | |
2009 年 8 月 27 日 星期四  |
| 2009-08-27 | 分類: 未分類 | 琴日同今日都去左富東
因為要去鄭熒屋企
佢成日都訓超耐
佢晚晚都早過我訓
但係唔知點解
佢可以遲過我起身
真係頂佢唔順
我地呢兩日都係到練舞
佢跳到超好笑
但係佢跳下跳下
就成功左
我同佢一定要識跳呢隻舞 | |
|
|
|