今日成日都係屋企..好悶呀><
10點就起左身.online..12點幾就睇電視啦..
睇睇睇,,睇到3點幾..之後坐左陣,,4點幾就溫地理啦~
溫到好悶...之後又坐下,,睇下書咁,,又溫,,真係好悶..
想訓教又訓唔到~~哎..今日真係十分難捱~
聽日又要早起身了><哎