今日朝早7:25起床..........刷牙洗面......換3反學,反學個振時好累...因為琴晚超夜先訓......反到學極振含
好多人在仁濟醫院王華湘中學既第5層507室既1e班抄功課......抄乜春啊??????我都做哂!!!!!!串左少少
跟著唔撚見左份中閱~屌尾西.....比陳以穎拿左去交....赫死!!!!!!!!!最後我都係好安全咁交哂d功課....Ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
然後比我見到件好激死人既野....就係竟然陳秉盛呢條不舉西冇欠到功課....激到我啊 .....梳通d科長....真係激到我啊-___-"
跟著又係上埋個d堂....."無聊"!!!!!!!!!放完學就練手球.....返到屋企做功課......坐按魔姨!!!!!!!!!!!~正~!啊!!!!!!!!!!!!!!!
跟著就冇lor。
|