eddiemok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
____再見易是朋友*[[[]]
eddiemok
暱稱: 軒仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

:: 最新日誌 ::
我就來生日喇....
我又寫反日記喇^6^
比人嚴重放飛機...
明白失戀......
入左手球隊^__^

:: 日誌分類 ::
全部 (9)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天


寫反日記=.=(第一日返學)

今日朝早7:25起床..........刷牙洗面......換3反學,反學個振時好累...因為琴晚超夜先訓......反到學極振含

好多人在仁濟醫院王華湘中學既第5層507室既1e班抄功課......抄乜春啊??????我都做哂!!!!!!串左少少

跟著唔撚見左份中閱~屌尾西.....比陳以穎拿左去交....赫死!!!!!!!!!最後我都係好安全咁交哂d功課....Ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

然後比我見到件好激死人既野....就係竟然陳秉盛呢條不舉西冇欠到功課....激到我啊.....梳通d科長....真係激到我啊-___-"

跟著又係上埋個d堂....."無聊"!!!!!!!!!放完學就練手球.....返到屋企做功課......坐按魔姨!!!!!!!!!!!~正~!啊!!!!!!!!!!!!!!!

跟著就冇lor。




2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天


悶爆!!!!!!!!悶到死人

今日1點幾先起新......打左一振機.....勁肚餓....落左街買野食....同葉牙婷玩msn,,,,,,玩玩下我部腦壞壞地....重新開機

.....係唔係好無聊呢..,......又同葉牙婷玩msn,......食晚反.....冇lo



打波...

今日係屋企玩game.....無無聊聊過左幾個鐘.......去左彩明打籃球.......比人踩場,,,走左-__-"......所以就去左見明到打波.....見到個叔.....超搞笑,.,.,.,.,.,笑死我喇個樣又搞笑.....笑爆嘴囉.....返屋企玩下msn.....條葉牙婷有野做....冇應到我....悶爆=...=    玩下game   打到厭喇.....冇lo