Music Playlist at MixPod.com
哈囖呀.我呢次系第一次打qooza.. 今日一放學就立即返屋企..因為晚上都得去小西灣睇波呀..超期待的.. 之後就搭車去啦..哇哇..真系超遠..轉車都轉到頭暈...不過值得既.. 去到球場就聽到國歌..要快地坐低啦..開始了... 我見到香港人真系團結啦...香港隊射失了一個罰球... 之後全部球迷都大大聲講一個字.~屌~真系吹脹..全部都一齊講.. 不過南韓既球員都唔識聽..仲同我地揮手..笑死.. 睇完就去左食野..食下食下就12點幾了..回家了.. 睇相~