| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 11 月 16 日 星期日  |
2008-11-16  |
分類: 未分類 |
尋日同肥康去咗個拉闊音樂會...
見到古巨基,王菀之,吳雨霏,張繼聰
因為得兩張飛所以冇叫考考 ``
等咗好耐先開始,又話8點15分開,等到8點半
哈....肥康話張繼聰出場嘅時候就係我哋去廁所嘅時候 ha...
不過佢都唔係好差姐`~
種唱咗佢喜帖街
唱完佢講咗句嘢
佢話E首歌係我最鐘意嘅女歌手唱嘅(姐係佢老婆)
跟住成場喺到 wo...
等咗好耐好耐,到基仔出嚟唱
佢唱"眼睛不能沒眼淚"
超好聽吖...
跟住就大合唱唔知咩歌
唉..唸住可以裸到基仔簽名
點知得個吉
乜都裸唔到 = =
坐到好後,連樣都睇唔到
維有睇個平幕la...
十一點完咗
番到去十二點幾....
之後沖涼訓教...
|
| 發表時間:2008-11-16 09:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
lily20 於 2008-11-30 05:28 PM 發表:
c0mmEnt`
|
|
|
fozen 於 2008-11-29 11:23 PM 發表:
打blog了...請sup`
|
|
|
fozen 於 2008-11-27 10:36 PM 發表:
cM._.
|
網主回覆
嗯... Posted at 2008-11-27 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯... Posted at 2008-11-27 08:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
差唔多喇... Posted at 2008-11-27 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM>>>今次羅唔到咪下次羅. ..仲有你終於打blog la!!!!
|
網主回覆
嗯...]] Posted at 2008-11-22 07:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|