今日係第一日開日誌呀><所以都唔知講d咩好tim...不過今日好悶呀>< 一起身就玩online games..真係唔想玩咁多讀好d書先..哈哈..可說是自己安慰喔!本身今日上網睇到個除疤膏想出去買嫁...不過又唔想出街..好熱..有時真係唔想自己係到做咩咩嫁...好啦..打住咁多先...下次再打啦!