| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 一個好奇怪嘅夢 |
分類: 夢&幻想 |
|
金日(係咪算金日架),
我發左個好奇怪嘅夢,
我返學果時,(平時都係自己返學,唔知點解金日呀媽同我返)
去左學校附近,
先發覺我冇帶書包= =
我心諗:
唔緊要,我d書係曬locker,最多咪問人借筆...
跟住行下行下,
又覺得好似有d唔妥,
就望下個身,
原來......
我著小學嘅體育衫= =
勁無奈...
我就同呀媽講,
叫佢同我請假,(因為我住石澳,冇可能夠時間返去再返來)
我諗:
我冇學校電話,點算...
跟住我打比呀柱,
唔知點解唔通...(佢平時都有開電話架!!)
跟住我就冇理依d野,
叫呀媽幫我買早餐,
結果佢買左半隻雞,
佢話:得雞買炸...
我心諗:真係食屎仲好,望住佢都食唔落啦,仲要係隻雞...
結果,我就比人嘈醒左...
P.S
依個夢係咪好87(白痴),
係真極度無奈...
砵砵>3<
|
|

|
|
|