| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 中文考試 |
分類: 經歷 |
|
食屎啦!!
正仆乜!!
我背左咁鬼多中文嘅語文知識(超過300個字)
諗住其中一個一定唔會考(反問同設問嘅分別)
結果考鬼左!!
值7分架∼∼成題冇曬分∼∼
仲有題佢問:
時間/人物/事件/起因~~~果d
我冇睇佢叫我地寫第3段~~
成題冇曬分~~又14分冇左啦!!!!
!$@!#%^...
曬左我咁鬼多時間∼∼
其他果d一個都唔出!!
比我知係邊個出卷∼∼
打到佢呀媽都唔認得XD
|
|

|
|
|
嘉裕 於 2008-01-14 08:47 PM 發表:
X你呀! 係我吾想入, 唔係入唔到。 本來諗著轉校入黎你地果間, 同你地一齊讀, 諗著就算入唔到筲官, 都去筲東, 為求見到你地。 依加聽你咁講, 我都估到我地友誼變左, 果然我嘅老師無講錯...
|
網主回覆
以你咁嘅成績~~
入筲官???
冇可能~~
筲東就得~~
我冇用鬧你嘅語氣~~
你唔好誤會~~
我只係串你姐=3= Posted at 2008-01-15 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唔好禁唔開心~失敗乃成功之老母~ 下次努力d啦~~(唔溫好過溫)
|
網主回覆
其他科一定要努力d啊!!
失敗乃成功之老母~
老母= = Posted at 2008-01-12 09:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
嘉裕 於 2008-01-12 10:08 AM 發表:
|
網主回覆
超∼∼
你連我果間中學都入唔到啊!!
你冇資格咁話我=3= Posted at 2008-01-12 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
...*★.• · CHi LiNG* .: ♂° 於 2008-01-11 01:19 PM 發表:
冷靜小小 ~0~" 我英文份卷做唔晒.. 已經冇左11分 -- 仲衰過你啦 -3-
|
網主回覆
我冇左起碼21分= = Posted at 2008-01-11 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|