| «‹ August 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
| 終於溫完書啦!!! |
分類: 經歷 |
|
嘩!!
依幾2個星期都溫到好辛苦!!
不過仲係有好多都唔識=3=
有時溫下溫下都有偷偷地打機>3<
因為係咁溫反而入唔到腦∼∼
我只係希望合格炸∼
除左電腦同通識科∼
因為我冇可能合格!!
不過多數人都唔合格架啦∼∼
|
|

|
|
|
下,...系咩...-口-" 我戈班好多人都合格架喎CS
|
網主回覆
你果班果d???
唔係化.... Posted at 2008-01-19 03:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|