(-00-)幸福我不需要∼快樂才重要(>00<)
edison_94
暱稱: 小龜子
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
唉~~
天才與白痴
神機
細口生日
爛gag∼∼∼吹水
文章分類
全部 (112)
online (5)
友/親情 (5)
心事 (12)
其他 (9)
推介 (8)
愛情 (5)
經歷 (63)
夢&幻想 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 125
今日人氣: 9
累積人氣: 2114

慢慢睇~~不過記得留言啊!!!                                                                                            2008 年 1 月 21 日  星期一  


第一日派卷嘅分數 分類: 經歷
 

 我覺得考得唔錯>3<

因為我科科都係溫左少少...

我嘅標準係合格就得架啦...

中文:41.5/70<<<有14分白白冇左\ . /

中文作文:59/100

中文X聽:4X/100<<<肥左

英文:53/95

英文作文:76/100<<<好高分>3<

英文X聽:17.5/40<<<肥左

數學:119/140<<<OK啦∼∼平時冇上堂都合格

世界歷史:39.5/80<<<凸!差0.5∼不過好似話4捨5入

通識:21.5/50<<<預左肥架啦∼不過我算好高分架啦

中史:46.5/80<<<次次都唔合格∼∼金次合格>3<

  

因為我係讀英文中學∼∼

所以我D成績係咁差架啦=3=

仲有地理,電腦同科學未派

3科都死硬T_T

  

咁私隱公布出來∼∼

 係咪應該留個cm比我呢??

我d成績點呀??

比下意見都好...

踩我唔介意架...

發表時間:2008-01-21 11:35 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




訪客留言 (返回 edison_94 的日誌)


sAiZi_132547 於 2008-01-22 01:25 AM 發表:
一個字`廢xD我有D科都好過我拉..
唉..今次...吾好提拉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 有d仲廢過我XD
Posted at 2008-01-22 04:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



‵我不配×穎 於 2008-01-21 10:57 PM 發表:
你有D好過我
有D差過我
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 正常啦...
Posted at 2008-01-22 04:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
好友名單