(-00-)幸福我不需要∼快樂才重要(>00<)
edison_94
暱稱: 小龜子
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
唉~~
天才與白痴
神機
細口生日
爛gag∼∼∼吹水
文章分類
全部 (112)
online (5)
友/親情 (5)
心事 (12)
其他 (9)
推介 (8)
愛情 (5)
經歷 (63)
夢&幻想 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 125
今日人氣: 1
累積人氣: 2106

慢慢睇~~不過記得留言啊!!!                                                                                            2008 年 1 月 30 日  星期三  


天使同惡魔 分類: 經歷
 

 因為我果班有分大班(勁d果堆人)&細班(成績差d果堆)

我之前係細班嘅∼∼

果老師都唔知幾好...

轉堂果d比我地休息一陣..

有時同我地玩遊戲...

又送禮物比我地...

又唔係成日鬧人...

不過我地總係唔會佢堂度玩野..

因為佢好人得好似天使...(誇張左d)

但係下學期之後∼

轉左大班...

個老師膠膠地..

上堂又悶wor..

係咁講係咁講∼

又唔理我地...

係唔係都鬧...

我偏要玩野..

依家成日都『怒啤』我...

佢簡直好似女王的教室果條友...

好煩啊!!!

發表時間:2008-01-30 06:24 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 




訪客留言 (返回 edison_94 的日誌)


kim1994 於 2008-02-02 02:14 PM 發表:
有冇禁誇呀好像女王的教室果個老師呀~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係差好多姐...
Posted at 2008-02-02 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
好友名單