| «‹ December 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 辨論....真煩..... |
分類: 經歷 |
|
辨論....真煩....
之前以為辨論比賽....
係即場諗論點來串人....
加上我果班果組又差一個人.....
所以就參加左.....
依家先知....
無聊都咁.....
上網搵d料就咁講出左...
曬時間....
做功課咩....
我唔再參加架啦.........
Waste my time!!!!!
|
|

|
|
|
其實都吾關你事既-3- 果時佢地搵我去-3- 我吾想去之嘛-口-" F.1起碳有2班搵過我去-口-" 旦我真系吾想去.. 對吾住.. 我對辯論呢D野冇乜興趣.. 旦吾知點解撞撞下入左DEBATE.-口-"
|
網主回覆
衰
\口/ Posted at 2008-04-19 12:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YO 於 2008-04-13 11:28 PM 發表:
sTUpid!! 鬧你果個系偶,, 偶是汪嘉裕
|
網主回覆
你乜事呀....
又冇神神發神經...
青山d保安真係差.... Posted at 2008-04-14 05:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|