| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 美麗的一天= = |
分類: 經歷 |
|
特別新聞報道!!! 特別新聞報道!!!
今日係香港有屎以來最早黑雨...>3<
可惜今日係星期六T︹T
領住傘行一陣...
濕曬...好似游完水咁...
就去沖涼...
沖下沖下....
突然...
走左隻蟑螂出來....
正...就將d水整到最熱...
向住野係咁沖....
熱屎左...爽>3<
下星期開始測驗啦/_\
又要開始溫書....
大部分人都差唔多溫曬....
我依家先開始溫= =....
因為冇人催我溫....
屋企人唔知....
但係都一定要溫少少...
最少要合格而已....
努力溫書!!!
努力打機!!!
|
|

|
|
|
劍 於 2008-04-27 07:02 PM 發表:
加油!? 希望你拿到好成績~
|
網主回覆
成你貴言 Posted at 2008-05-02 12:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|