| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 一夜賭城戀大咗 |
分類: 經歷 |
|
今日又同肥劍去睇戲....
睇一夜賭戀大咗...
配上和風同炮菜味ge薯條...
同一技雪碧.....
真係寫意>3<
(個魚柳包係睇戲前食左lo)
「出」戲真係好正...
又好gag....
不如試下去睇啦=]
|
|

|
|
|
劍 於 2008-05-20 08:23 PM 發表:
睇一夜賭戀大咗 真係幾好睇嫁~~ 試下睇下啦~!
|
|
|
傻敏 於 2008-05-15 07:27 PM 發表:
岩岩係xG見到你bloG.就留番個cM比你' 不過.我諗你都唔知我係邊個-3-'' 嗯..你d圖都幾有趣xD'
|
網主回覆
XD謝 Posted at 2008-05-16 09:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
留個CM仔俾龜仔=] 好睇架??? 我想睇六樓後座-家屬謝禮喎.. 好似話幾好睇架=]
|
網主回覆
我都想睇... Posted at 2008-05-16 09:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|