中英ko了.. maths來吧
我現在跟你死過
P.S. 老婆..我要你笑多d...>3<
明天ut.. 要俾心機. 因為要温書.. so不打今多了
恭喜朱西啦XDD P.S. 老婆,指定動作...>3< ^^~ 好掛住你牙
温書去.. 俾心機考ut 其他野.. 5理住..most important 係要考好ut
今天...差點兒給撞破了 超慘.. 幸好妹妹的幫助 唉..好怕遲早一獲 我妹會爆俾我老豆聽 點算...
唉..而家除左老婆 d fd都5會再揾我出街lu 真係5想今.. 唉.而家超驚.. P.S. 神牙救救我吧!!!
你..現在再不找我了 出街,也不再遇我了 明明說好了今天你會約我去吃飯 但到最後..你一個電話也沒有給我 也許.. 你現在最好的朋友己經不再是我了 我的地位己漸漸地 被肥龍同肥達取替.. 唉... i just want to have a best friend!!!