岩岩去左烏龜沙碼頭果邊玩@o@
行緊過去同個低能仔佢係度嗌交
我本身話去烏溪沙...但係佢就去左烏溪沙碼頭果邊....~.~膠膠地~_~
烏溪沙同烏溪沙碼頭都唔識分~_~
話咩佢丫媽一陣黎~_~姐係淆佢丫媽~_~so得番我同何城坤去左烏溪沙果邊行左一陣
見唔到d熟人就行番去碼頭果邊..行行下打左比畢家寶~_~
傾傾下就去左7仔買野飲~_~飲完去左馬鞍山公園坐陣~_~傾下夢歷d野~_~
無鬼聊咁就過左1粒中先番去~_~鬼叫條低能仔低能咩-.-所以咪撇甩佢囉~_~
之後就去左個可以係沙灘又可以話係石灘ge地方玩(烏溪沙碼頭隔離)
玩蠟燭-3-用d蠟燭擺埋一齊之後整大火佢-.-
之後燒石...諗住可以放枝蠟燭上舊石度之後放出個sea度-.-點知衰左...=3=
之後就係dum石- -"無聊嘛...=3=
and than見依個沙灘無乜石...走左過隔離果個@o@
走之前整左個傑作@o@
張d沙埋左舊石@@之後插3枝蠟燭上去-.-之後擺左塊板上去-.-(拜神的樣子...)
然後寫埋個屌字..咁就完成左>0<
之後繼續去隔離個石灘dum石-.-玩左半粒中都唔知有無就走左...
because何城坤佢受左傷喔>0<(要早日好番喔*v*)之後我陪佢一齊番屋企-.-
行行下...連我都傷埋= ="比d沙擦到選左=.=
之後就去左等小巴...點知去到走左兩嫁小巴-.-走多嫁巴士-.-
之後係小巴站等左3個字..都無車=.=
本身諗住搭的士叫何城坤比住錢先-.-
點知有巴士到*v*天公做美*v*
之後01:20分番到屋企沖涼-.-洗傷口-.-痴膠布(痴得唔實的)-3-個低能仔就同佢丫爸去左釣魚@o@
話2點先走..由得佢-.-
|