*失去了﹏才懂珍惜╰╮★★★★★
- ♥↖斌★
edward099334
暱稱: 乂斌﹏。
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-01-20
2010-01-15
2009-11-06
2009-10-04
2009-09-30
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 17
今日人氣: 2
累積人氣: 1128
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


2009-10-04 分類: 未分類

岩岩去左烏龜沙碼頭果邊玩@o@

行緊過去同個低能仔佢係度嗌交

我本身話去烏溪沙...但係佢就去左烏溪沙碼頭果邊....~.~膠膠地~_~

烏溪沙同烏溪沙碼頭都唔識分~_~

話咩佢丫媽一陣黎~_~姐係淆佢丫媽~_~so得番我同何城坤去左烏溪沙果邊行左一陣

見唔到d熟人就行番去碼頭果邊..行行下打左比畢家寶~_~

傾傾下就去左7仔買野飲~_~飲完去左馬鞍山公園坐陣~_~傾下夢歷d野~_~

無鬼聊咁就過左1粒中先番去~_~鬼叫條低能仔低能咩-.-所以咪撇甩佢囉~_~

之後就去左個可以係沙灘又可以話係石灘ge地方玩(烏溪沙碼頭隔離)

玩蠟燭-3-用d蠟燭擺埋一齊之後整大火佢-.-

之後燒石...諗住可以放枝蠟燭上舊石度之後放出個sea度-.-點知衰左...=3=

之後就係dum石-   -"無聊嘛...=3=

and than見依個沙灘無乜石...走左過隔離果個@o@

走之前整左個傑作@o@

張d沙埋左舊石@@之後插3枝蠟燭上去-.-之後擺左塊板上去-.-(拜神的樣子...)

然後寫埋個屌字..咁就完成左>0<

之後繼續去隔離個石灘dum石-.-玩左半粒中都唔知有無就走左...

because何城坤佢受左傷喔>0<(要早日好番喔*v*)之後我陪佢一齊番屋企-.-

行行下...連我都傷埋= ="比d沙擦到選左=.=

之後就去左等小巴...點知去到走左兩嫁小巴-.-走多嫁巴士-.-

之後係小巴站等左3個字..都無車=.=

本身諗住搭的士叫何城坤比住錢先-.-

點知有巴士到*v*天公做美*v*

之後01:20分番到屋企沖涼-.-洗傷口-.-痴膠布(痴得唔實的)-3-個低能仔就同佢丫爸去左釣魚@o@

話2點先走..由得佢-.-