今日番左去睇下班幼童軍
佢地雖然係好活躍,但係唔緊要,小朋友始終都係活躍d ga la~我都做個小朋友
之後鄒sir同我傾左兩句
其實我已經決定左,係轉過去33,其實我只係想轉過去,冇其他野諗,就算蕭sir話升,我都會做好我自己既工作
轉旅冇咩大不了,出服務大家一齊做野姐,上訓練班開開心心上姐,我只係唔想同一d冇紀律既人集會
我想要既旅團係有紀律,而5係做咩都係成日"為威喂"
除非22係可以有更好ga紀律,否則我既念頭係唔會打消