edwardlau : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
~明~
 
 
我 的 資 料

暱稱: 秘密
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
你對人好!!
好悶的一天
IQ
ALL NEW STARTS
2006-12-03
日 誌 分 類
全部 (51)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
我 的 好 友
尚無任何好友
我 的 連 結
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
RSS Feed
2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天
   
生日快樂>3<"

期待已久既9月1終於黎到..等到頸都長~

天朗氣清..同我心情好似..1樣係非常的好^^

早上收到好多朋友既sms..真係非常謝謝~呵!

第一次正式返廖萬石..個早會真係令我眼界大開..

首先..全世界都冇人知道到底6s排邊..

包括原校生加老師..結果我地6s係全校最後先集好隊..

又俾個訓導鬧..=="完全係ok囉..可以冇人知6s排邊..

廢up一輪之後低form去hall開學禮..我地返上課室班主任堂..

竟然係響6樓..上到去之後我覺得自己好叻..好彩間課室係新翼..

班主任有3個..正班主任叫劉sir..狂吹水^^

佢可能覺得自己講既野好好笑..but=="student chan is the best!!!

佢最好既就係俾我地自己調位坐成年..最後我呀菇victor關兄一齊坐..

跟住笑左幾堂..成為最嘈既角落=="

跟住到我地去hall開學禮..首校歌好好聽..唱普通話的^^

我一定要快d學識先得..嘻嘻~

跟住校監校長同埋每個架構既主任出黎訓話完先可以走..

唉*突然覺得之前間學校既開學禮過得好快^^

之後全校女生再去hall聽個ms廢up..悶鬼死><"""""

1點幾先有得走..去火車站join埋艷麗romeo寶霖benny出沙田..

我以後都唔會再約潘彥瑋出街^^NEVER*

去GREEN BOX唱K..雖然好多人都唔唱..不過我覺得玩得好開心^^

呵∼唱到半路仲有人唱生日歌俾我聽^^早知道就錄音了..

唱完之後行陣街就返屋企喇..拎埋個CHEESE CAKE~

晚上去左鋸扒..因為之前出左糧..所以請爸爸媽媽食>3<"

呵~今日真係好開心..

多謝你地既SMS..MSN..ICQ..電話..禮物..^^

THANKS OF ALL U>3<"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 51 | »