期待已久既9月1終於黎到..等到頸都長~
天朗氣清..同我心情好似..1樣係非常的好^^
早上收到好多朋友既sms..真係非常謝謝~呵!
第一次正式返廖萬石..個早會真係令我眼界大開..
首先..全世界都冇人知道到底6s排邊..
包括原校生加老師..結果我地6s係全校最後先集好隊..
又俾個訓導鬧..=="完全係ok囉..可以冇人知6s排邊..
廢up一輪之後低form去hall開學禮..我地返上課室班主任堂..
竟然係響6樓..上到去之後我覺得自己好叻..好彩間課室係新翼..
班主任有3個..正班主任叫劉sir..狂吹水^^
佢可能覺得自己講既野好好笑..but=="student chan is the best!!!
佢最好既就係俾我地自己調位坐成年..最後我呀菇victor關兄一齊坐..
跟住笑左幾堂..成為最嘈既角落=="
跟住到我地去hall開學禮..首校歌好好聽..唱普通話的^^
我一定要快d學識先得..嘻嘻~
跟住校監校長同埋每個架構既主任出黎訓話完先可以走..
唉*突然覺得之前間學校既開學禮過得好快^^
之後全校女生再去hall聽個ms廢up..悶鬼死><"""""
1點幾先有得走..去火車站join埋艷麗romeo寶霖benny出沙田..
我以後都唔會再約潘彥瑋出街^^NEVER*
去GREEN BOX唱K..雖然好多人都唔唱..不過我覺得玩得好開心^^
呵∼唱到半路仲有人唱生日歌俾我聽^^早知道就錄音了..
唱完之後行陣街就返屋企喇..拎埋個CHEESE CAKE~
晚上去左鋸扒..因為之前出左糧..所以請爸爸媽媽食>3<"
呵~今日真係好開心..
多謝你地既SMS..MSN..ICQ..電話..禮物..^^
THANKS OF ALL U>3<"
