| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 16 日 星期三  |
EPA Quiz  |
分類: 未分類 |
老師呀! Miss Chan !
好在老師都相信我,後來加番幾分,拿到32分,好野~
我明明對咩,話我改左~豈有此理啊~
|
2005 年 11 月 11 日 星期五  |
永~琪  |
分類: 未分類 |
嘩~阿永好幸福呀~好羨慕啊~
~琪的一吻~
返到來,找永傾計~
(自從我走左手飾店之後,我就乜都唔知佢地兩個之後發生咩事,只知道永買了東西給琪~)
點呀,你地兩個?我問
無野呀,普通la!話中帶住少少徵笑,又好像驕傲咁樣~
我聽到,我就話(仲話沒野,你個衰仔,來,快d講俾我聽呀~)
自你走左之後,琪讓住要買野比佢,但我說(嘩!150元,咁貴ga)
琪就話(係wo,唔買la,走lo)見到佢咁講,我就識做,雖然係貴,但勝在有琪依個gf~
之後,我就話,我要去洗手間,叫佢係M記等lo.我靜靜雞買左回來.
見到琪,就大叫佢!
琪:乜你咁久ga
永:你合起雙眼先la, 1 2 3 !
琪:嘩!好靚呀,你就係特登去買的??
永:係,為了你開心
永話未說完琪就吻了他~
琪:我永永遠遠愛你一生一世~
永:我亦都一樣那麼愛你的,琪!
兩人就擁抱了10秒鐘......
|
2005 年 11 月 9 日 星期三  |
為何這樣?!  |
分類: 未分類 |
唉~唉~唉~
我有好消息同埋壞消息~
Bad News : 呀童不再理會我了~咁樣都好的~那段的時間變成最美好的回憶~Forget it~
Good News : 認識到新朋友呀~阿永同埋阿琪,佢地好好人,並且係情侶,感情好好
永:樂觀,肯定感情專一(我suppose),遷就女朋友
琪:被動的,怕羞,但小女孩的氣(但有永)那麼遷就,可愛
我問永:你why choose her??
佢的心中善良,並且可愛得意,又不會小氣,不會吃醋,易於滿足
我講:你就好la,我班和我的friend 一個都沒你個咁好,個個都好貪心ga
永:你要努力呀~我會支持你的
我講:多謝,你地千祈不要散,我會失望的,希望你地開花結果。 |
2005 年 11 月 7 日 星期一  |
3A之最  |
分類: 未分類 |
嘩!今日好開心呀~
放學後,我上圖書館還書,還完書,咁借書做英文report . 我拿左本Level 1 ga 故事書,
咁埋去服務台借la, 我拿張圖書証出來,(乜你F.1個樣咁cute ga)我話(係咩),果個係F3C
班的女同學,我心想第一次咁樣有人讚我ga . *圖書証係由F.1用到F.4or F.5~
咁樣落到操場見到我班同學打緊排球,咁就一係打la,打打下,Amy ,Coby and Sharkia
加埋來(因為我地班閃避球比賽但未開始),一齊打.
咁樣我個手機突然震左震,我睇下,靜靜雞,學校唔俾同學帶手電返學ga,俾老師見到就死,所以叫同學睇水.
點知原來呀童send message 來wo .我感到驚奇又開心wo.靜靜地回覆她,又講又笑~
雞聲一鳴~6 vs 6 (3A vs 4E)激戰開始,我班的同學熱烈地大叫,加油呀,唔好輸~
(內容簡化)
|
2005 年 11 月 4 日 星期五  |
Miss Leung之第二次世界大戰~  |
分類: 未分類 |
唔好意思呀~我昨天唔記得寫日記!Sorry~
我今天要補寫~!
今日一番到學校,應該果日就係Day 4(不用週會),當然返到學校就傾計,因沒野做!
到第三堂,激親Miss Leung(之前試過),皆因d同學係到嘈喧巴閉~
又來了,不過要我們點解要咁做,同埋我地想點。
後來沒事,不過radio play就要我一力承擔責任,算la,係咁ga la。 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|