今日…
好有問題…
有問題到我都唔識講…
話我唔做暑期作業…
我咪做law....
我咩都唔做去做暑期作業…
三本姐…
我用一日時間做淨半本…
跟住佢地仲要輪流話我?
話我廢柴?
我又唔可以出聲…
一出聲就會俾人打…
咩屋企黎嫁…
咩都識鬧…
咩心情都冇…
又話要我睇下買番黎ge書…
我話遲d睇…
佢又鬧…
咩都係佢地有理…
我咩都錯…一出聲就會俾人打嫁啦…
........................................................
好人好夢…