MySpace Music Playlist at MixPod.com
本來想7月1日先寫既...但係見今日好悶!就早一兩日寫囉>ˇ<回正題^^!!今日返學爆悶囉==because成日都係禮堂坐,仲有聽個吳主任發up瘋\3/!好彩有二個好兄弟在我左右!! > <終於撐過左兩堂=o=但...係...返左課室又要對TSA/..\!!放學la 林左少少雨!!爽呀o.o!..........腦部一片空白.......=3=.......完!!!打機打機打機!!!