今天,我上PE堂時...... 啊SIR以為我在傾計,所以罰我兔跳渦! 下午食完飯沒野做,去左問啊SIR爛gag..... 鬼怕咩啊? 答案是油.........油炸鬼嘛..........哈哈哈哈哈哈