今日第一堂科學小測,都唔係好難,應該合格既..
數學好專心咁聽阿sir講書半堂,超難得xdd
英文堂問小岑借本夏娜黎睇,覺得本書都幾好睇
小息睇人打東方妖妖夢,好似好易咁
地理專心聽書,又有做功課(太乖啦我)
普通話miss發火,好似係話我地太嘈
午膳去左MMLC用電腦,返黎個時先知朱sir要結婚,超興奮,好想知邊個會嫁比佢..
到時叫佢攞張結婚嘴嘴相返黎睇先xdd