``...希 望 有 一 天 你 會 發 現 我 在 等 著 你 °★
°×`◆[|°WeLcOmE tO mY dIaRy•••*▋
edwina619
暱稱: edwina
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
真正的我
度過暑假的日子
今日生日
仲有11日考試la
差不多考試
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
蓉蓉之日記板板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 68
今日人氣: 0
累積人氣: 1923
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


今天拿成績表,又是考第4名 開心 分類: 未分類

7.8

今天7:20分起牀,

起身時,

巳經好緊張,

雖然知道自己考5到頭三名,

番到school,

去左班房拿成績表,暑假作業&回條,

等班主任來先可以派.

班主任來到la,

首先派左回條&暑假作業,

最尾先派成績表,

終於拿左成績表la,

但是我沒看過,

比左同學看,

她話同上次差5多,

我問她是5是考第4?

她話是,

我看左都ok la.

不過真是好奇怪,

又是姚嘉蕊考第1,

lisa考第2,

吳敬鳳考第3,

我考第4,

同上學期一樣,

全部都沒變.

不過我可以考第4,

巳經好開心,

我眾以為自己考5到第4,

所以搞到自己昨晚都睡5着,

現在我講下自己的成績:

首先,

有分上,下學期&全年,

之前講左上學期la,

所以我會講下學期&全年,

講下學期先,

英文拿323,

作文78,

聆聽67,

說話59,

中文168,

作文57,

聆聽不合格,

12欠一分先合格.

數學不合格,

欠10分,

140分,

通識A,

中史81,

地理60,

歷史72,

I.S:107,

電腦40,

普通話50,

音樂42,

D&T不合格,

22,

視藝62,

P.E:62,

德育B+,

全班考第4,

全級40,

操行B+,

評語:思想純正,品德尚佳.

到全年la,

英文330,

作文81,

聆聽70,

說話59,

中文177,

作文57,

聆聽12,

說話19,

數學140,

通識A,

中史64,

地理60,

歷史70,

I.S:109,

電腦37,

普通話53,

音樂41,

D&T,

22,

視藝64,

P.E:63

德育B+,

還有拿左三張獎助,

包括:英文每日一扁,女童軍&勤學獎(金獎)

明天中一新生註冊,

女童軍要番去幫手,

要站8小時,

真是辛苦,

星期六番去看下F.2會入咩班,

希望入2B la~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2009 年 6 月 23 日  星期二   雨天


今天同Miss吃左M記 開心 分類: 未分類

6.23

今天乘610車返school,

because去library幫手,

今天返到school,

落左tuck shop買公仔麵,

delicious!

上到去,

see左愛情小說,

see到大結局,

個女仔終於同番個男仔一起,

真是好!

lunch去左M記食,

同左Miss Mak,全部圖書館理員&圖書館Miss吃,

兩個Miss都話我似混血兒,

好happy!

返到library,

check書,

我&一個女仔找到遺失的book,

Miss Mak話我們醒目&下巴尖尖,

5;10分走la

我同3A點男仔bye bye,

點男仔扮cool,

唔理我,

極衰!

 

 



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


今日生日 開心 分類: 未分類

6.19

有好多人同我講生日快樂!

有人話我是混血兒,

今天去左library幫手,

今天lunch去左建生吃,

F.3個點要補課,

沒幫手.

F.3個點補完課就幫手,

eat 完 lunch,

我返來check書架,

but唔知點解怒左點男仔,

之後點男仔同我談天,

都幾好傾,

check書架,

真是好辛苦,

之後去洗手,

點男仔但點水來,

我又但.

好happy!



2009 年 6 月 18 日  星期四   晴天


今天同3A的男仔玩,好high啊! 開心 分類: 未分類

6.18

今天考完聆聽後,

去左library幫手,

跟住12:30出左去lunch,

吃左M記食野,

同我&lisa,

我吃左麥樂雞餐,

Lisa吃左板燒雞腿餐,

好yummy!

跟住1:30分返去library,

之後同3A個點男仔玩,

之後我們同點男仔束頭髮,

好high啊!

明天生日la,

可以講聲生日快樂嗎?



2009 年 6 月 16 日  星期二   陰天


今天好happy 開心 分類: 未分類

6.16

今天考左歷史,

考完歷史後,

去左library,

跟住出左去門口,

見到地理老師(Mrs.Pen),

地理老師話英文作文,

作得幾好!

好開心!

跟住F.3A三位男同學入左library,

他們都是圖書館館理員,

同我&Lisa&其他女仔,

好玩啊!

F.3A點男仔找我個英文名玩,

好衰!