| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
今天拿成績表,又是考第4名  |
分類: 未分類 |
7.8
今天7:20分起牀,
起身時,
巳經好緊張,
雖然知道自己考5到頭三名,
番到school,
去左班房拿成績表,暑假作業&回條,
等班主任來先可以派.
班主任來到la,
首先派左回條&暑假作業,
最尾先派成績表,
終於拿左成績表la,
但是我沒看過,
比左同學看,
她話同上次差5多,
我問她是5是考第4?
她話是,
我看左都ok la.
不過真是好奇怪,
又是姚嘉蕊考第1,
lisa考第2,
吳敬鳳考第3,
我考第4,
同上學期一樣,
全部都沒變.
不過我可以考第4,
巳經好開心,
我眾以為自己考5到第4,
所以搞到自己昨晚都睡5着,
現在我講下自己的成績:
首先,
有分上,下學期&全年,
之前講左上學期la,
所以我會講下學期&全年,
講下學期先,
英文拿323,
作文78,
聆聽67,
說話59,
中文168,
作文57,
聆聽不合格,
12欠一分先合格 .
數學不合格,
欠10分,
140分,
通識A,
中史81,
地理60,
歷史72,
I.S:107,
電腦40,
普通話50,
音樂42,
D&T不合格,
22,
視藝62,
P.E:62,
德育B+,
全班考第4,
全級40,
操行B+,
評語:思想純正,品德尚佳.
到全年la,
英文330,
作文81,
聆聽70,
說話59,
中文177,
作文57,
聆聽12,
說話19,
數學140,
通識A,
中史64,
地理60,
歷史70,
I.S:109,
電腦37,
普通話53,
音樂41,
D&T,
22,
視藝64,
P.E:63
德育B+,
還有拿左三張獎助,
包括:英文每日一扁,女童軍&勤學獎(金獎)
明天中一新生註冊,
女童軍要番去幫手,
要站8小時,
真是辛苦,
星期六番去看下F.2會入咩班,
希望入2B la~
|
2009 年 6 月 23 日 星期二  |
今天同Miss吃左M記  |
分類: 未分類 |
6.23
今天乘610車返school,
because去library幫手,
今天返到school,
落左tuck shop買公仔麵,
delicious!
上到去,
see左愛情小說,
see到大結局,
個女仔終於同番個男仔一起,
真是好!
lunch去左M記食,
同左Miss Mak,全部圖書館理員&圖書館Miss吃,
兩個Miss都話我似混血兒,
好happy!
返到library,
check書,
我&一個女仔找到遺失的book,
Miss Mak話我們醒目&下巴尖尖,
5;10分走la
我同3A點男仔bye bye,
點男仔扮cool,
唔理我,
極衰!
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
今日生日  |
分類: 未分類 |
6.19
有好多人同我講生日快樂!
有人話我是混血兒,
今天去左library幫手,
今天lunch去左建生吃,
F.3個點要補課,
沒幫手.
F.3個點補完課就幫手,
eat 完 lunch,
我返來check書架,
but唔知點解怒左點男仔,
之後點男仔同我談天,
都幾好傾,
check書架,
真是好辛苦,
之後去洗手,
點男仔但點水來,
我又但.
好happy! |
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
今天同3A的男仔玩,好high啊!  |
分類: 未分類 |
6.18
今天考完聆聽後,
去左library幫手,
跟住12:30出左去lunch,
吃左M記食野,
同我&lisa,
我吃左麥樂雞餐,
Lisa吃左板燒雞腿餐,
好yummy!
跟住1:30分返去library,
之後同3A個點男仔玩,
之後我們同點男仔束頭髮,
好high啊!
明天生日la,
可以講聲生日快樂嗎? |
2009 年 6 月 16 日 星期二  |
今天好happy  |
分類: 未分類 |
6.16
今天考左歷史,
考完歷史後,
去左library,
跟住出左去門口,
見到地理老師(Mrs.Pen),
地理老師話英文作文,
作得幾好!
好開心!
跟住F.3A三位男同學入左library,
他們都是圖書館館理員,
同我&Lisa&其他女仔,
好好玩啊!
F.3A點男仔找我個英文名玩,
好衰! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|