今日,
12月第1日了,
英作考試同埋地理,
勁難;
考完去公園hae,
hae完去左屯門碼頭飲酒,
飲完同颕彤,翠賢,巧,森去左影貼紙相,
之後去吉頂hae,
hae完返屋企換杉,
跟住去肥龍屋企跳舞,
之後閃人,
冇野打,
掰掰
留comment;