今日,
呀媽一早叫我起身搵學校,
唉,我要轉校了,
吾想離開邱子田呀,
冇計啦呀媽叫我轉,
吾知轉邊間呢?
搵搵下冇啦啦落雨,
然後番屋企打機,
訓教了=]
掰掰
留c0mm3nT:)
我會永遠記得你地班好朋友!
依1年我己經認識了你地,我好開心了,
咁快又要分開真係有一些依依不捨,