好耐冇打qz,
依幾日又去澳門搵親戚,
唉,
同呀媽去左咩野樂園,
挽過山車,跳樓機.......
好驚慌!
系澳門生活好過香港,
系香港無聊,
一系打機,搵fd出街,踩車,傾電話
真系悶...
記得留多d c0mm3nT:)
好夜了,訓LU
掰掰