哈~~完全唔知算唔算返緊學~~
一黎已經遲左research 堂~半堂~
之後, 又一路上堂~一路睇書~一路sms~
極過份~
不過~~我係書上~~又見到多左野~
(呢本書真係好緊要~有d位係感動ge~)
oh~v 同學~~su 唔su 你咁樣煽動我呀= =....
係心痛的~但係...我真係無能為力.......
history of hong kong~
冇上堂...要做board~~~~~
(哈~真係唔知係真係唔得~~定係唔想上~~)
之後~~趕去補習~
哇~~小朋友好累呀~~
不過好彩都頂到落堂~~都教到d野~~
想去剪頭髮...
su 唔su 話我知~~closed= =
唉~~
唔好唔俾我剪頭髮呀!!!!!
ps.
我要hair cut
唔係病到咳!!
真係無聊~~
但係~~好期待明天ge meetings~
看到 人生 的 緣起緣滅
請 淡看吧 正面積極 往前看
相信自己 總會 找到自己 的一伙!
|