琴晚 5點幾先可以訓
今日一早就有電話~話我知唔洗上頭個兩堂~~
真係緊要~xp
不過我都係要早返~~
因為要宣傳~~
不過我已經覺得好好~~~ha
今日係high 大左ge~
都係個頭係俾人恥笑ge~
不過唔緊要`~
ha~~
human development
好多野都有同感ge~
中學~對我係真係~~唔知點講~ha~~
令我諗起好多事~~
但係`~真係夠特別~~
放學~~社工節第一talk
哇= =得20幾個人~
真係有d 灰~
不過算啦~~
感覺還好~
不過返到屋企就~~俾人審啦~~haha
完左~~同d 莊員食飯~
之後去左吹水~~
健康ge 位~~當然係開心啦~~haha
不過 好多謝victor 同大雄啦~~
( 相信我~~你地真係遲早令我喊~~haha~~)
多謝~~
返屋企............
累到死左~~
要即訓咁~~
|