今日 成家齊人reu呀~~
very nice~~
去左打邊爐
食到 死左~~haha
之後去左 行街睇燈飾~~行海旁~~~
又影d 搞事相~~haha
真係好搞事xp~~~
不過一家人仲係開心的~~~
最後~~2點先散~~
不過 真係好好呀~^^
ps. 期待下次的reu啦~~呵呵~~
ps2. 無啦啦收到肥谷電話~~原來佢地都係尖沙咀~~
哈~不過無緣見面啦~~
下次 早d 話我知啦~~~~~^^