effort's diary
活著的每天 不是必然
感受生命 來得不易

細說細訴 經歷的情節
喜怒哀樂 印下的情感

生存 燙下 難忘的烙印
effort
暱稱: effort
性別: 男
國家: 香港
最新文章
真正的夢就要開始了
沒有缺憾,哪有進步_音...
公義的國度?
沒有缺憾,哪有進步_工...
沒有缺憾,哪有進步_情...
每月文章
日誌統計
文章總數: 1670
留言總數: 741
今日人氣: 248
累積人氣: 64493
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


christmax party~ 滿足 分類: 未分類

今日9點幾就返左學校lu~~

唉~~阿霍囉~~話咩要踼波~攪到要早返.......

不過都幾好玩呀~~而且入左一粒~

之後早會~~........都唔知咩事=.=

成班都超冇運........抽極都唔中........唉~

上到班房之後..............好似感覺有d失色.........冇咩氣氛~

不過好快冇左呢種感覺lu~~.......但係食得唔多囉~

抽獎環節.......=.=......一樣係冇咩運

抽到一份已知ge禮物=.=.............死肥房把口呀!.......竟然真係被我抽中

不過驚喜ge係...........art 幅畫竟然有我份拎獎........ha~有d意外~

之後玩遊戲.........ha~幾好.......第3組win晒~

葉sir太搞笑~......不過都係多得佢.....我地連win~3局~

..........玩唔到一半ge遊戲

..........就俾商校伙伴計劃個course,,,,,攪到要cut~~冇得玩.......冇引

真係好唔願意再上呀...........太悶啦~~又好似學唔到野~

今日仲要超時45分鐘有多..........唉~

........之後,去左魷魚踼波......ha~感覺唔錯呢~

今日冬至~~所以早左返屋企開飯~

 

ps..今日都唔錯呀~~

不過同某人講對唔住........sorry~

希望你唔好嬲啦........我真係唔知點講好呀~sorry~






訪客留言 (返回 effort 的日誌)


ar囡~ 於 2005-12-22 11:07 PM 發表:
噢~陳嘉倫激嬲人呀?而且你都覺得人地會嬲
我諗你今次真係衰左d既...
你咁樣話人呀.....畀著我都嬲啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...........
我應該講咩好呢...........=.=
Posted at 2005-12-22 11:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋