|
|
2005 年 5 月 13 日 星期五  |
bio & geog~  |
分類: 未分類 |
.....今日考bio~~冇咩特別信心~~
因為d英文實死~.~
之後d mc都唔係好ok~不過都應該唔會死~
今日要死衝d geog~~希望c到啦~~
好啦~.~唔講啦~~
ps:我想問有冇人係慕德考geog呀??
|
|
|
峰 於 2005-05-15 12:35 AM 發表:
shit 成日入唔到黎既
#$)*%^(*#$&(%^(*&#%^*(&%$&*#$%&*$
個個開住個msn黎溫書 ~.~
|
網主回覆
...係囉...
呢排好難入到黎唔知點咁.....好慢......
.......哇.
你個d係咩黎ga~~
...我一時時ga姐~~on住溫~~
不過我都有應你呀~ Posted at 2005-05-15 09:27 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Francesca 於 2005-05-14 12:00 AM 發表:
|
網主回覆
......haha~~
多謝晒~~
我會ga啦~~~
唔知點解..好似冇人留言俾我ge........
不過~~真係thank you!@ Posted at 2005-05-14 02:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|