|
|
2005 年 5 月 15 日 星期日  |
| .....今日冇溫到書呀~~大獲 |
分類: 未分類 |
.....今日成日直到宜家都冇咩溫書~~
好慚愧.......唉~不過算啦~
今日由早到晚睇返d~動畫~(頭文字d)
真係好回味~....~
不過咁就冇左一日啦~~
成日係屋企~~唔知點咁~~
好好熱~~~唔想出街........
係屋企都熱到死啦~~.........
算啦~唔打啦~~
冇咩特別.......聽日要起勢做chem啦
|
|
|
+希 於 2005-05-16 05:13 PM 發表:
我呢幾日都冇乜點溫書.......頭痛+喉嚨痛><"
頭文字D.......都好耐冇睇過@@"
o的歌亦都好耐冇聽lu∼
原來你都有睇@@"
|
網主回覆
...........~哇~~好少見你留言喎~~
多d留啦~~
要保重身體呀~
唔唔~~頭文係幾好睇ga~~
我好耐之前已經有睇ga啦~!!
Posted at 2005-05-17 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|