係咁拜年....
都幾累下..........
功課?!..........做左一d only=.=.....
射雕?!~...........尚未開始.........唉~(有冇好心人有呀?....借俾我睇呀)~
書?~冇溫過T_T........
不過此時此刻............我都係想睇返一套戲先~
唔係唔死心ga!!!!!!!!!!!!XD