effort's diary
活著的每天 不是必然
感受生命 來得不易

細說細訴 經歷的情節
喜怒哀樂 印下的情感

生存 燙下 難忘的烙印
effort
暱稱: effort
性別: 男
國家: 香港
最新文章
真正的夢就要開始了
沒有缺憾,哪有進步_音...
公義的國度?
沒有缺憾,哪有進步_工...
沒有缺憾,哪有進步_情...
每月文章
日誌統計
文章總數: 1670
留言總數: 741
今日人氣: 161
累積人氣: 64406
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 17 日  星期二   晴天


chem完ge輕鬆!! 滿足 分類: 未分類

今日chem唔係話好難~~

不過mc就比long q 深d咁囉~

 

好啦~終於考完chem啦~~

之後就係好戲~~去踼波~

一個月倒冇踼~~

體能差左~~技術生硬左~~咩多唔順~~

算啦~~都預左ga啦~~

之後好多人黎呀~16-17........哇~~正呀~~

踼成埸好好玩~不過,,,,,,我傷左......唉~~最後踼得唔到........(踼得個兩個幾鐘,就睇人踼啦....要守龍)

7:00幾返屋企.......

 

 

 

其實今日有d小小ge意外~~...............

真係好對唔住呀........我4:00幾因為人地book左埸~...所以我地要走去第二度踼~

sorry冇講你地聽......又聽唔到你地phone.......唉~~真係勁唔好意思~

下次~~一定要好好踼返一埸先得啦~!!






訪客留言 (返回 effort 的日誌)


國榮 於 2005-05-18 02:16 AM 發表:
實攞B or C la~~~
你就好la....我仲有2日先玩得....
a.maths重要單拖...勁冇引-.-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你終於肯黎啦~~!!
 
邊會咁易呀......b,c.....發夢.....ha~!
 
 
..........我仲有pa呀~~
不過輕鬆一下姐~~之後又要溫pa~!!
 
你仲有一科咁近~~.....咁咪玩得仲好.......
 
Posted at 2005-05-18 11:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋