....今日好好訓........訓到11:30先起身~~
.......之後上翠林........行去搭小巴上去個陣~~
係mtr station見到澄,ben and 胡bee~~話去旺角喎.....之後就走左啦~~
上到翠林整下部腦....過左一陣~~又去左sleep...........
6點幾.....返屋企.......打左一陣機~就食飯啦~~
咁就一日啦!!
ps.今日有人問我睇唔睇戲......其實都冇咩ge.......不過我未睇過一同二......就睇三.....
會唔會唔明ga~?....算啦~都答應左lu~.....~
|