......由於病左ge關係~~所以冇打到~~
補返~~
不過而家都未好.......好頭暈呀~~
唔打咁多啦~~
今日返左學.......不過唔係為己....而係為人~
其實一起身......已經唔係咁舒服~~不過迫住返~~
算啦~~
不過返到學校開始嚴重~~
......之後真係好難頂呀.......
夜晚又要去睇醫生.......超過份
等一個幾鐘~~睇唔洗三秒.........
之後返屋企睇完創世紀就sleep啦~
ps.許文你欠我太多啦~