今日一起身~~個頭超痛呀~
之後沖個涼~~諗住好d~~....之後再sleep
點知食左藥~~訓醒......仲衰過頭先~~
之後就又sleep過........不過情況越來越嚴重~
加上屋企冇人~~真係驚出左事都冇人知呀~~
算啦~~支持到而家~~我覺得係奇蹟啦~
又冇精神又好累~頭仲好痛~~
唉~~我d pa呀~~
幾時可以用心盡力去溫呀..........已經冇時間啦~!!!!