今日早上又係遲左當值=.=.........
上堂.........冇咩特別咁=.=...
不過當值ge時候.............間接將兩個prefects 炒了~
eng堂..........miss yuen今日好似有d唔同~
chem test=.=.........大獲~.......怒炒..........唉~
之後放學行bit.......竟然呀sir請食雪糕...........第一次行bit有野食^^
then 練歌=.=............練完就走lu~
返歸~~
之後冇咩特別=.=
ps. 今日仲未轉歌添=.=.............聽日一定要啦~
|