|
|
2005 年 5 月 26 日 星期四  |
哇~~真係好精彩  |
分類: 未分類 |
今朝冇訓都值得......埸波真係幾精彩~
3:3(2:3)哇~~反勝得精彩~!!!
之後成日都好悶~~冇野做~~
想踼波~又落雨~
想出街~又一個人.....
非常冇引~~
咁又過左一日~唉~
|
|
|
澄` 於 2005-05-27 11:38 PM 發表:
hey -_-" 我問你租左邊 2 隻你又唔答我`
|
網主回覆
OKOK~
2046
同~~i robot Posted at 2005-05-27 11:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
澄` 於 2005-05-27 11:29 PM 發表:
你租左邊 2 套戲 !? 是 a 片 ma !? XD
|
網主回覆
......當然唔係啦~~
......我租唔到........
你試下~~自己去租!!~ Posted at 2005-05-27 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
澄` 於 2005-05-27 11:29 PM 發表:
|
網主回覆
....OKO~K
算啦算啦~~
下次有機會~~再睇~!~! Posted at 2005-05-27 11:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
澄` 於 2005-05-27 12:58 PM 發表:
咩唔正經呀 -_-" 佢正經女仔黎架` 張相令人誤會姐`
|
網主回覆
..O~~sorry~
我諗你誤會左我意思啦~~
我係話send佢d正經樣ge相俾我睇呀~~
唔係話佢唔正經呀!~ Posted at 2005-05-27 11:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
澄` 於 2005-05-27 02:04 AM 發表:
haha 唔係呀` 果個係杏小百合` 用左好耐 la`
新呢個,, msn send 俾你 see see`
|
網主回覆
.....O~~
睇左啦~~
原來係個個......
你上次俾我睇過......
有d意外.......
下次你send d正經少少ge黎睇~!! Posted at 2005-05-27 02:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
澄` 於 2005-05-27 01:37 AM 發表:
我而家換左新 wallpaper` 次次開機都要啜爆個 mon 一下先` XD
|
網主回覆
...........
o~icic~~
係唔係上次去你家見到個個呀~!!
真係唔錯~~!!
Posted at 2005-05-27 01:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
雷之貓忍 於 2005-05-27 01:36 AM 發表:
|
網主回覆
..HA~~
thanks~~!!
以後多d黎啦~~
你好
 ~!!
bye! Posted at 2005-05-27 01:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚丸(蛋)=.= 於 2005-05-27 01:25 AM 發表:
|
網主回覆
呢d~~叫有效率!!! Posted at 2005-05-27 01:26 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚丸(蛋)=.= 於 2005-05-27 01:23 AM 發表:
|
網主回覆
~~係囉~~
死仔文囉~~
又唔黎~~........唉~!! Posted at 2005-05-27 01:24 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|