今日早上冇野做~~
....之後就去左踼波~
非常正呢~好耐未試過咁正呀~~
入一球~兩助攻.....唔錯啦~~
....之後落雨.....好驚會再病..........
好彩~~而家都未有事~~好好彩呀~
不過個陣淋住雨踼~~又幾爽啵~
,,,可惜...有d涷~~希望冇野啦~~~!!!
之後打雷........哇~超級驚打到我地.......
之後踼多一陣就走啦~~
而家去睇睇film先~~
租左兩隻=.=!!......而家煲一隻~~聽日一隻去澄到睇~.~