....今日一早去左睇film~~
house of wax.......都ok啦~
不過唔算特別恐怖~!
算ok~啦~
70分啦......
之後諗住出去唱k~~
點知......唉~full晒~~有冇攪錯呀!!
之後返家sleep~~
......跟住有人phone我.....話上黎.....又冇.....(許文)
之後仲有人問我踼波呀?....(猩猩問ge),..........唔知佢係邊度聽返黎ga呢?
之後又sleep過...........咁又一日啦......
其實過得好快......
不過唔充實,,,,,,,一d都唔充實!!!!!
唉~算啦~~!!!
宜家期望聽日!~
|