effort's diary
活著的每天 不是必然
感受生命 來得不易

細說細訴 經歷的情節
喜怒哀樂 印下的情感

生存 燙下 難忘的烙印
effort
暱稱: effort
性別: 男
國家: 香港
最新文章
真正的夢就要開始了
沒有缺憾,哪有進步_音...
公義的國度?
沒有缺憾,哪有進步_工...
沒有缺憾,哪有進步_情...
每月文章
日誌統計
文章總數: 1670
留言總數: 741
今日人氣: 238
累積人氣: 64483
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 29 日  星期日   晴天


睇戲+sleep~! 分類: 未分類

....今日一早去左睇film~~

house of wax.......都ok啦~

不過唔算特別恐怖~!

算ok~啦~

70分啦......

之後諗住出去唱k~~

點知......唉~full晒~~有冇攪錯呀!!

 

之後返家sleep~~

......跟住有人phone我.....話上黎.....又冇.....(許文)

之後仲有人問我踼波呀?....(猩猩問ge),..........唔知佢係邊度聽返黎ga呢?

 

之後又sleep過...........咁又一日啦......

其實過得好快......

不過唔充實,,,,,,,一d都唔充實!!!!!

 

唉~算啦~~!!!

宜家期望聽日!~






訪客留言 (返回 effort 的日誌)


魚丸(蛋)=.= 於 2005-05-30 01:11 AM 發表:
你做咩要殺佢=.=?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

..........說來長篇......
唔講啦~~
有野問許文~!!
Posted at 2005-05-30 01:34 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



好市民 於 2005-05-30 12:53 AM 發表:
-.-黎左~
唔殺你已經係萬幸!!
呵呵呵呵~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

...........
唔係掛.....
sorry........唔係我想ge~
 
不過事實我都唔係最終起事個個~!!
Posted at 2005-05-30 01:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚丸(蛋)=.= 於 2005-05-30 12:35 AM 發表:
House of wax D野好核突....=,=
House of rex 就好好多=.=
個Film太多唔明同唔合理既野....重有好多人體部分出現,
方便大家溫習bio=.=
796,聽日一齊去搵工啦....雖然你有工做,都陪下我地=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.............d核突野唔算~~係太核突ga啦~~
得州仲核突~!!
 
film就當然唔合理>.......<
科幻有d都唔合理ga啦~!!
 
仲溫bio?/休息下啦~
 
........聽日唔去啦~!
唔係已經約好左澄去佢家啦咩??.....所以我唔去啦~!!
你地go啦~!!
希望你搵到..........
Posted at 2005-05-30 12:44 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋