今日起身...............睇左一陣中化ge參考書~~
原來毛子水ge科學篇.......好似仲易明d......起碼有講教育~(貼身d呀ma~)
不過我睇睇下........又訓左~~
之後醒左........無啦啦聽返張信哲d歌~~ha~
之後又睇左d chem ge資料~~發覺~原來真係好難搵~~
不過好彩仲有d 會考ge書幫下手姐~~
再睇左d bio~..........點解人地d notes 深入咁多~~我地學得咁膚淺ga!!!!
唉~
then.................好似冇咩做過野咁=.=~
一陣要衝下d 功課啦~
ps.生日的人不在家.......但還是要慶祝的~
生日快樂~~!!!!!@@
|