今日竟然咩都冇做過.......................
不過終於睇左blood +........dl左n耐未睇~=.=~~
但係都未睇晒~..........算啦~唔理啦~
都係做下hw先..........唔係真係好對唔住自己~
聽日仲要鬼死咁早返學傾d司儀稿..........=.=~god~.....仲要補課~
ps.生日過了...............餘韻卻未止!!=.=
不要對自己太苛刻............只要盡力就好了!!~
...........我不想影響別人~~也不想他人受影響~!盡力吧!!
|