effort's diary
活著的每天 不是必然
感受生命 來得不易

細說細訴 經歷的情節
喜怒哀樂 印下的情感

生存 燙下 難忘的烙印
effort
暱稱: effort
性別: 男
國家: 香港
最新文章
真正的夢就要開始了
沒有缺憾,哪有進步_音...
公義的國度?
沒有缺憾,哪有進步_工...
沒有缺憾,哪有進步_情...
每月文章
日誌統計
文章總數: 1670
留言總數: 741
今日人氣: 39
累積人氣: 63261
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 25 日  星期二   雨天


心情極爛 分類: 未分類

damn~!

今日返學......班主任堂......for me 惡夢......唔想再提~

是我能力嚴重不足......sorry~!

eng 堂......冇心情上~........呆坐=.=

小息去左109......做bio~順便去買單行紙.....點知冇!!!!@@

bio兩堂.......終於完多一課啦~=.=

then 中化........開新一課~

chem........派test=.=

.........炒了~6.5/15=.=奇蹟ge係竟然冇大炒~!!~

之後同吳sir傾chem project.......ok~咁就得啦?!.........好快@@

lunch.......講開會考..........我諗緊......原來都過左一年la~

last3堂.....訓and做eng~

放學去圖書館.......hea~點知hea過龍~

唔記得左係約左浩賢4點半.........同肥洪4:45.......去九龍灣報one day course~

呀~sorry~我又遲到啦~~~~~~!!

點知去九龍灣.......肥洪原來仲遲~=.=!!!

係等佢ge同時.........竟然撞到呀囡.........佢好似好趕時間咁.......所以講左幾句就走左lu~

之後5點幾先攪掂晒........

then........又俾肥洪拉左去m 記~...........唉~~又昆水啦肥洪!!!!!!!haha~

傾左一陣入u d野..........點解你咩都唔知ga~~!!!..........不過而家知都唔算遲ge~

......但係心知肚明!!時間真係好緊迫ga啦~..........而且.............!!

~係囉~就係咁~~你終於知要著火啦?!.............

返到屋企.........去解決左d心理問題先!!!haha~~XDXD~!!

夜晚食飯........話題.....人力資源管理.....ha~又中左lu~

不過之後講返今日.........唉~又控制唔到啦~sor!!

 

ps. sorry for my dullness~~

真係要好好管理下d 情緒!!






訪客留言 (返回 effort 的日誌)


ar囡~ 於 2006-04-26 02:26 PM 發表:
因為個時我都約左人,但遲到......
所以趕住走XDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

haha~~~睇得出呀~~
急急腳走得咁快~一定係約人遲到啦~~XDD~
 
呀~~係度祝你會考成功la~~!!!
Posted at 2006-04-26 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋