今日好好好早就離開左屋企.......我5點半就起左身啦......簡直係奇蹟...
好耐都冇試過........=.=........(包括遠行,去北京,坐飛機,早起身,離開d好親ge人.....)
之後到6點幾到左巴士站......唔錯唔錯.......我唔係最遲個個.....haha
係巴士站等齊人之後就出發啦~~.......離開了將軍澳......都準備離開香港.....(.....the long last call)
8點到達機埸後....去左食早餐.....then 做左d 登機手續.....就呆等啦.....
終於....10點鐘上機啦.....機前同d營友影相 and....the last call....= =
上到機之後,我坐近窗口第二個位.....見到隔離個文仔好驚........要安撫下佢= =!!!!!!!!!(佢第一次坐飛機.)
不過我都好耐冇坐啦~~俾佢咁ge行為攪到我都開始有d驚........好彩....終於都飛上天啦~
係機到都ok悶........then,同文仔換位坐......
sleep....and 影相.....食飛機餐......好快.....就到北京啦~
到左北京......第一個俾我ge印象唔係太好.....感覺好差.....因為首都機埸岩岩重修
所以非常殘....而且附近民居都ok簡陋....ok唔文明.......天氣都好差~~(聞說係20年罕見ge大霧).不過d溫度岩岩好適合我~hehe
但係當上車去到d其實地方.......感覺就好返啦~~
then~第一站去到北京語言大學...有個開營儀式~good!.....d領導人講野~好正~
影左張相......哇~~超長超大張(係尾2個日收到...)....3百幾人
then 去左食dinner~~(好多野食~~識左兩個北京朋友)
dinner過後........就開始~~開營晚會
晚會ok好睇ga~~~有人唱歌~~有人書法, 有人朗誦,有人玩健身,有人空手, 有人玩魔術,
我地就做音樂劇~~唔錯唔錯~~haha~
之後就去酒店啦~~酒店好ok~!!!!!!3星~級
then~~發生左d小插曲...同我同房ge brian 俾熱水灼傷左隻手....真係好慘
.....好彩之後都冇事~
then~ phone~~~~
ps. 個旅途感覺應該唔錯呢~
|