今日去左科大....做hw.....and去左吹風ha~~
唔知做咩.....今日夜晚有d忙ge感覺
食完飯....返到屋企
已經又要去跑步......(本來仲有踼波.....)
之後, 去左同方包and揚吹水......吹到1點幾=.=
其間.....仲有劉文,許文and小瑩ge出現......
俾d 書我......
不過情況俾呢3個人.....搞到好難收拾.......嚇死~haha
真係咩都冇ga= =.........不過我覺得自己都唔係太悶姐=.=.......
返到屋企......搞搞下.....4點先訓=.=
ps. 開心的一天!!!
|