4:1 進入決賽!!
(感受不到球埸上的魂.....完全失去蹤影的我......完全冇態的我......)
但有霍......所以都係輕取對方
今日比賽完.....仲要補習.....累死.....好彩有空堂
ps. 三文治的lunch~^^