|
|
2006 年 10 月 27 日 星期五  |
| 加把勁! |
分類: 未分類 |
好似又開始懶= =.......
要加一把勁先得啦!!!!!!!!!!
火!火!火!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
kelly 於 2006-10-30 06:24 PM 發表:
YEAH!!! 要努力!!!
大家一齊努力!!! 學小Q話: 一齊囉DEGREE!!!!!
不過...
我對自己D CHEM 好熬底... >_<"
+++OIL!
|
網主回覆
yaya!!!!!
一齊努力!!!!!^^~
我地要一齊拎到個degree~~~!!
chem~?!
唔緊要ge~~~我相信你得ge!!!!!!!
加油~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!
入大學~~
祝你入到psychology!!!!!!!!!!!!!  Posted at 2006-10-30 08:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|